söndag 29 april 2012

Läs Forex Trading - Professionell Forex Training - Vad är Buzz om?

Så vad är surr om handel Forex? Jo, jag älskar det jag gör ... Jag älskar det så mycket att jag bestämde mig för att visa Forex surr med dig. Och om du ger mig tio minuter av din tid, du kommer också att förstå varför ... Forex är en möjlig lösning för varje enskild person som vill tjäna mer pengar, tjänar ihållande intäkter och ta tillbaka kontrollen av deras lives.That är en enorm uttalande Jag vet! Men i dessa tider av arbetslöshet, ekonomisk osäkerhet och mindre pengar att gå ihop, det måste finnas en bättre lösning än att få ytterligare ett annat jobb, eller arbetar dubbelt så hårt eller nedskärningar din lifestyle.Forex är en perfekt lösning! (Jag kommer att förklara varför en minut) Först hänge mig och ta en titt på din personliga situation just nu ... Ta en minut och tänka på din livsstil, din inkomst och hur bra (eller utmanande) liv har varit. Fundera nu en extra månatlig inkomst som ekonomiskt skulle ta dig till nästa nivå ... från att få fram ekonomiskt till att kunna uppgradera på vad livsstilsval du önskar härnäst. Vilken är den inkomst som du tänkte på? Är det en blygsam $ 500 per månad? Är det $ 5000 per månad? Är det $ 20.000 per månad? Nu skriva ut detta uttalande: (Var inte blyg ... vara djärv!) Jag skulle vilja tjäna $ _______________ mer varje month.Now ta en minut och fundera över ditt nuvarande jobb (s), nuvarande livsstil, aktuell fritid ... vilka alternativ som finns tillgängliga för dig att öka din inkomst med detta belopp? Ser du dig själv att uppnå ytterligare inkomster beloppet du bara skrev ner om du fortsätter att göra vad du har gjort? Kommer du behöver (eller kan du) arbeta hårdare? Kan du be om att höja eller få ett annat jobb? Har du tid (och undervisning) att lära sig ett helt nytt yrke? Om du är över huvud taget som jag var svaren på de tre sista frågorna nej, nej och nej! Så hur får man till denna nästa nivå av intäkter ? För mig har Professional Forex Trading har svaret ... och jag tror att det kan fungera för dig också! Jag vill visa hur och varför det har fungerat för att jag tror Professional Forex Trading är ett verkligt alternativ för alla som är intresserade av handel för att tjäna extra, ihållande income.Hold på bara en minut ändå. Innan du fortsätter, vill jag göra en distinktion mellan handel och yrkesmässig handel, och i synnerhet hur detta gäller i Forex marknaden. Det finns verkligen en enorm skillnad! Det finns många människor som handlar, antingen aktivt eller passivt. Men de allra flesta handeln utan någon handel utbildning eller ett strukturerat förhållningssätt till marknaden. Och deras resultat är genomsnittet best.Trading i allmänhet (som är icke-yrkesmässig handel) vanligtvis består av:  Förvärva så många trading verktyg, indikatorer, nyheter och information som möjligt att göra inköp beslut (oftast inte sälja beslut)  Försök att handla, men upplever genomsnittliga eller sämre än genomsnittet resultat  Inkonsekvent utförande som leder till större, okontrollerade förluster och minimala vinster  Inkonsekvent riskhantering leder till utarmning av handel kapital över tiden  Åratal av frustration och blandade resultat som nästan aldrig uppnå professionella statusPerhaps som låter bekant för dig. Det gjorde för me.Professional Trading (den typ som jag nu gör) består av dessa tangenter: 1. Mastering statistiskt beprövade handelssystem 2. Innehåller strikta regler för riskhantering 3. En affärsplan optimerad för temperament och livsstil näringsidkarens 4. Lämplig utbildning av andra näringsidkare (er) och faktiskt, dessa nycklar till yrkesmässig handel, (professionell mening handel som en del av ditt yrke), är en formel som gäller varje yrke i världen! Tänk dig en läkare (eller advokat eller revisor, etc. ..): om jag gav dig alla verktyg, medicinska böcker och tillståndet för de läkarna senaste utrustningen använder idag, kan du gå in och operera? Även om du fick prova, skulle du inte väldigt bra på det. Varför inte? Vad får blivande läkare innan de har förtroende för att operera på egen hand? Tja, du förmodligen redan vet svaret. De blivande läkaren praxis tillsammans med andra professionella läkare tills han bygger kunskap och färdigheter som att ta nästa steg och utföra operationer på egen hand. De aldrig någonsin får bara "prova själv". Och tack och lov är det medicinska samfundet struktureras för att hindra någon från att bara "försöker den på egen hand". Det är en annan historia i handeln världen, tyvärr. Du kan ganska mycket göra vad du vill,! Allt du behöver är lite kapital och alla företag kommer att öppna ditt konto och låter dig börja självförstörande dag, men det finns verkliga lösningar som finns om du vill skapa de ihållande resultat! en näringsidkare, MÅSTE du skaffa de verktyg och metoder tillsammans med andra professionella handlare som redan skapar bestående resultat. Period då först efter att du har de verktyg,! Lärt tillsammans med andra professionella handlare och har tränat tillräckligt för att bygga din egen affärsplan, kan du räkna med att gå framåt och skapa en ihållande inkomstkälla för dig själv. Utan näringsidkare vid din sida, använder du bara din egen kapital för att uppfinna en mycket dyr wheel.Great! Så vad tar det att lära sig Professional Forex Trading? (Kul att du frågar!) Svaret är enklare än du kanske tror ... det är åtminstone idag! Och det är där pulsen i Forex är building.There många företag försöker pracka Forex, men ett relativt fåtal företag poppar upp som tar itu med de aspekter av lärande Professional Forex Trading. Ett företag i synnerhet har utvecklat en individualiserad struktur långt utöver vad jag har sett någon annanstans. Och är deras strategi för att tillämpa de fyra nycklarna till Professional Forex Trading nämnts ovan och tillämpa dem i Forex marknaden. Här är återigen: Professional Forex Trading består av: 1. Mastering statistiskt beprövade Forex trading system 2. Innehåller strikta regler för riskhantering för att bevara ditt kapital 3. Skapa en affärsplan optimerad för ditt temperament och livsstil 4. Lämplig utbildning från en annan Professional Forex TraderSounds trevligt, och om du är någonting som jag, är nästa fråga, hur kan jag möjligen lära sig att göra detta? Mitt liv är hektiskt som det är! (Det är åtminstone vad jag sade.) Men vet du vad ... Det finns en mycket verklig lösning som har strukturerats för att anpassa sig till ditt schema och förse dig med levande, professionell ledning bokstavligen on-demand! (Jag kommer att dela var man kan hitta denna miljö i ett ögonblick.) Först vill jag visa varför Forex är platsen att lära sig (mot alla de andra marknader) och varför denna marknad är det bästa jag har sett att lära sig att professionellt Handel Forex: Forex är det enklaste och mest exakta på marknaden för handeln. Forex marknaden är den mest likvida marknaden i världen (och det fortsätter att växa), innebär att det finns fler människor handel Forex än någon annan marknad! Detta gör det enklaste marknaden för varje enskild näringsidkare att komma i och ur affärer både enkelt och accurately.Forex gör att du kan handla endast när det passar dig! Forex finns nästan on-demand. Forex är öppen för handel 24 timmar om dygnet i 5 dagar varje vecka, vilket gör den tillgänglig för varje enskild näringsidkare att delta on-demand, på deras schema (och inte under specifika marknadssegment gånger). Detta är ett perfekt tillfälle att handla endast när det passar dig! Forex kan du styra 50 gånger din investeringskapital. Forex erbjuder handlare stor hävstång för sin investering, som gör det möjligt för näringsidkarna att kontrollera 10-50 gånger deras egen handel kapital. Till exempel skulle en $ 1000 investering styra $ 50.000 värde av valuta, jämfört med en 1000 $ investering i lager att kunna kontrollera precis $ 1000 värde av stock.Professional Forex Trading är nu tillgänglig för enskilda näringsidkare i bekvämligheten av sitt eget kontor (eller hemma) och vid de tider som bäst passar deras schedule.So, kanske du frågar "Vart går jag?" ... ja, det massor av företag Forex trading-och Forex handelssystem tillgängliga. Bara göra en sökning på Forex och du kommer ha mycket att gå igenom. Det finns dock en kort lista över Forex miljöer som möjligt för dig att verkligen lära dig att handla professionellt från professionella handlare. Så var man än tittar, se till att gå för de fyra nycklar som skall ingå. Ställa dessa frågor: - Har du ger statistiskt beprövade handelssystem? - Vilka är dina pengar förvaltning och parametrar risk? - Vad är verksamheten handel plan som du kommer att lära mig att skapa? - Vilka är de professionella handlare som kommer att mentorn mig till framgång? - Finns det en levande handel miljö där mentorerna är tillgängliga 24 timmar varje dag medan marknaden är öppen när du handlar professionellt, kan du ta dig affärer var som helst, men tills du är en professionell, om företaget eller individen inte kan ge god svar på alla dina frågor, överväga att gå någon annanstans för att lära Professional Forex Trading.There är ett företag bland annat att svara på alla fyra punkter och svar dem så väl, undertecknade jag slutligen upp med sitt program. De har en levande miljö Forex trading öppen 24 timmar om dygnet och du styrs av sina professionella handlare som någonsin kliva av way.Remember, där du i slutändan hoppa på pulsen i Forex marknaden, väljer du ett program som passar bäst för din livsstil och mål . Forex är den snabbt att bli deltids-verksamhet val som är tränga undan människors vanliga jobb "salaries.Happy Trading!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.