söndag 22 april 2012

Forex MegaDroid - Expert Advisor Forex Trading Robot

Sammanfattning: En mycket trevlig överraskning, Forex MegaDroid är en enastående artist med 97,3% lönsamma affärer (bevisat nedan på denna sida). Mycket bättre än säljarens anspråk på 95,8% framgång. Helt automatiserad. Med levande testning av 101 lönsamma affärer av 103 som gjorts sedan 1 januari. Du måste förlåta sin sleazy söker försäljning sida, denna produkt är mycket älskad av sina 18.000 users.This sakkunnig robot är ett måste. Jag är mycket impressed.The Forex MegaDroid har utvecklats av John Grace och Albert Perrie. Båda är valutahandlare med 38 års valutahandel erfarenhet mellan dem. Som nära vänner med tiden de fastare upp sina tankar om att utveckla sin egen handel robot.Sadly Forex MegaDroid har en otäck försäljning sida som ursprungligen var ett stort stänger för mig. Det är precis samma utseende och känsla du förväntar dig av en bilförsäljare med sliskig taktik. Det är så klibbig att jag förväntas att rapportera här att deras produkt är en skam. Men under min forskning av dem, var jag tvungen att ompröva mina första intryck. De bevisade, pågående levande testresultat bekräftar this.In alla live-kontot tester jag har sett är det ingen tvekan om att den presterar exceptionellt bra. De hävdar bättre än en 95% framgångsrik handel ränta - vilket jag tvivlade på väldigt mycket - men det är sant. Jag har sett bevis många times.As ett exempel från min recension sida finns det länkar för att se en kille är levande handel konton som han öppnade den 20 april 2009, Live 3000 $ IBFX trading konto med MegaDroidLive $ 3000 Alpari trading konto med MegaDroidLive $ 3000 FXDD trading konto med MegaDroidThis kille köpte sin MegaDroid, installerat det lätt och öppnade Live-konton valutahandel med 3 olika mäklare. I varje konto han satte $ 3.000. Från varje konto-ID, gav han sin MegaDroid data feed från varje mäklare. Roboten kan sedan utföra handel på hans accounts.He satte sina gränser för risken att han var nöjd med Per utbildningen. Och han satt och tittade på. Han är en nybörjare näringsidkare. Han har precis börjat ut. Han gjorde inget annat än installera det, ställ den på nivåerna fallissemangsrisken. Han såg bara och låt den göra sitt thing.At skrivande stund översynen (14 maj 2009) - hans 3 olika mäklare konton (med hjälp av en kopia av MegaDroid) hade gjort 37 trades.Of de 37 affärer, 36 gjorda en vinst - endast 1 handeln förlorat pengar - $ 7,36. För 24 dagar handelssystemet till just då (på helautomatisk) - hans nettovinst är $ 1,067.15 Jag är imponerad av det.. Jag kan inte säga vad de konton kommer att se ut när du läser detta. Men från och med 14 maj, 2009 det är 97,3% lönsamt trades.Also är det viktigt att notera $ / handeln vinsten jämfört med $ / handeln förlust. De 36 lönsamma affärer var i genomsnitt 29,85 $ vinst varje handeln. Som sagt var 1 förlorande handel för $ 7.36.So, det är 36:1 vinsten att förlora förhållande på antalet avslut. Och ett 4:1-förhållande på storleken av vinster jämfört med losses.My uppfattning är att även om en näringsidkare var sakkunnig och smart nog att göra det som MegaDroid har visat här, kunde ingen mänsklig koncentrera sig tillräckligt länge och konsekvent nog att matcha prestandan . Fortfarande inte imponerad? Sedan titta på andra levande handel konto på min översiktliga granskning page.MegaDroid $ 10.000 Ingående balans 1 januari 2009 LIVEAs av 14 maj 2009 har nu fått ett saldo på $ 78,138.70. 103 affärer - 101 anläggningsarbetare gjort en vinst. Titta på resultatet grafen - sorry du måste besöka min recension sida för att se det som jag inte tillåta att lägga upp den here.Through åren Forex trading John och Albert gjorde inse att de flesta Forex robot system har designats och utvecklats med endast en inre Forex marknaden villkor i mind.While detta kanske sant, jag egentligen inte bryr - jag vill att det ska tjäna pengar tillförlitligt och säkert. Tänk på att 4 och en halv månad i diagrammet har varit några av de mest skrämmande handeln på de globala finansmarknaderna sedan 1930-talet stora Depression.Every Forex handlare vet att Forex marknaden förändras hela tiden. Det framgår av verkligt bevis på att MegaDroid Forex Trading Robot är ett system byggt i det som omfattar denna change.The Forex MegaDroid har utvecklats med en unik algoritm. De hävdar att det kan anpassa sig till komplexa villkoren för handeln i flera forex marknader. Forex MegaDroid har utvecklats med konsekvens i åtanke, något som alla Forex handlare önskar. Jag kan gå i god för detta med de levande handel resultat jag kan fortfarande se today.The leverantörer hävdar detta system framgångsrikt har skapats för att prestera på 95. 82% noggrannhet. Vad jag har sett från riktiga handlare gör verkliga handel är presterar bättre än så. Nybörjare är att se 97,3%, och den professionella är att se bara något bättre än 98% Det är klart att $ 10.000 investerade per diagrammet ovan nämnda kommer att se $ 100.000 i slutet av juni -. Vid 1000% tillväxt i 6 months.Note : En av de handelsstrategier Forex MegaDroid använder kallas "skalpera". Scalping är den term som används för att beskriva näringar som är "öppnas och stängs inom samma minut". Det vill säga, utför roboten en köporder och sedan inom 60 sekunder har sålt again.SOME mäklare inte gillar den. De kan be dig att ändra din handel stil-eller att ta ditt företag någon annanstans. Oroa dig inte, dessa mäklare är de med, * dålig back-office-system som inte kan klara snabba transaktioner eller * dålig likviditet och kan inte bearbeta dina beställningar snabbt enough.You inte vill ha att göra med den typen av mäklare i alla fall. Du vill ha en flytande mäklare med snabb back office systems.ConclusionVisit min hemsida för mer skäl till varför du kanske vill köpa denna enastående Forex Robot. Jag rekommenderar starkt denna Expert Advisor som en av de 3 robotarna du ska använda. Och jag rekommenderar att du använder 3 av dem - Forex MegaDroid är en av dem. 18.000 användare är mycket nöjda med det. Kostnad: $ 149 till 60 dagars pengarna guarantee.NOTE tillbaka: Jag skrev denna översyn och nu lägga till följande. Jag hittade en väldigt aktivt forum där det talas mycket om detta sakkunnig. Alla gör utmärkta pengar från levande handel. FAP Turbo i jämförelse har allvarliga problem kundservice. Den MegaDroid är definitivt det väsentliga Forex roboten att köpa, inga frågor om det. Jag har kopierat kommentarerna här på (min hemsida, återigen ledsen att jag inte kan lägga länkar i denna artikel).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.